En çok hatalardan ve başarısızlıklardan öğreniriz.
Girişimciler ya da genel olarak kişiler başarısız ola ola başarılı olmayı öğrenirler. Ve yine hepimiz biliriz ki başarı bazen, taklit ederek, bazen birilerinin hakkı yenerek ve bazen de doğrudan zaten var olan bir fikri “çalınarak” gelir. Oysa ki yapılmayanı yapmak farklı bir bakış açısı gerektirir. Yeni bir ürün, sancılı bir sürecin sonunda ortaya çıkar. Genellikle de “bunu yapmak mümkün değil”, “daha önce denedik olmadı”, “bu ürün satmaz” ve benzeri sözlerle karşılanır. Bu nedenle birçok başarılı ürün öngörülü, başarısızlıklara rağmen yılmayan, zincirlerinden başka kaybedecek bir şeyi olmayan ve inatçı kişiler tarafından geliştirilmiştirhttp://www.dunya.com/ozel-dosyalar/isim-iletisim/hatasiz-marka-olmaz-302251h.htmhttp://www.dunya.com/ozel-dosyalar/isim-iletisim/hatasiz-marka-olmaz-302251h.htm #başarısızlığaövgü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder